En prisplan för alla
Small
Kom igång i mindre skala- Basmodul
- Ärendehantering
- CRM
- Email ticket hantering
- Supportcenter
- Kunskapsbas
- Produkt-/tjänstehantering
- Projekthantering
- Supportchatt i realtid
- Företagsprofilering
- Företagschatt
Medium
Allt det bästa för ert supportteam- Basmodul
- Ärendehantering
- CRM
- Email ticket hantering
- Supportcenter
- Kunskapsbas
- Produkt-/tjänstehantering
- Projekthantering
- Supportchatt i realtid
- Företagsprofilering
- Företagschatt
Large
Effektivisera hela verksamheten- Basmodul
- Ärendehantering
- CRM
- Email ticket hantering
- Supportcenter
- Kunskapsbas
- Produkt-/tjänstehantering
- Projekthantering
- Supportchatt i realtid
- Företagsprofilering
- Företagschatt
Pick 'n choose
Välj och betala för det ni behöver- Basmodul
- Ärendehantering
- CRM
- Email ticket hantering
- Supportcenter
- Kunskapsbas
- Produkt-/tjänstehantering
- Projekthantering
- Supportchatt i realtid
- Företagsprofilering
- Företagschatt
* Priserna avser per användare och månad. Faktureras årsvis.
Svårt att välja vilken prisplan som passar er bäst?
Frequently Asked Questions
När och hur betalar jag?
Månatliga betalningar är standard och du faktureras månadsvis i efterskott med den molnbaserade lösningen av VisionFlow. Första fakturan kommer i slutet av den månad du aktiverade ditt konto. Fakturan kommer att baseras på det maximala antalet aktiva användare i ditt konto under månaden. Detta innebär att du kan lägga till och ta bort användare på ditt konto och ha fullständig kontroll över dina månatliga kostnader.
Alla fakturor kan enkelt och säkert betalas med Visa eller Mastercard inne i systemet.
Kan jag få längre faktureringsperioder?
För längre faktureringsperioder såsom 6, 12 eller 24 månader sker betalningen i förskott. Vänligen meddela oss den tidsperiod som du vill betala för samt antalet användare som du vill binda upp under tidsperioden.
För 12 månader eller mer erbjuder vi också en rabatt på antalet användare som du binder upp och förskottsbetalar för. Om antalet användare i ditt konto senare överstiger antalet användare som du har betalt för, kommer du att debitera det normala priset för dessa användare. Detta justeras på nästkommande faktura. Du kan justera antalet användare som du i förväg betalar för efter varje faktureringsperiod.
Var kan jag se användarvillkoren?
Användarvillkor för den molnbaserade versionen av VisionFlow.
Användarvillkor för den installerade versionen av VisionFlow.
Behöver jag betala för Support Centeranvändare?
Nej, alla användare av typen ”Support users” kan använda supportcentret gratis.
Ett supportcenter är en förenklad webbportal som du kan använda för att kommunicera med personer som inte har tillgång till hela kontot. Tex för klienter, kunder eller slutanvändare som inte behöver en egen användarlicens.
Finns det en gratisversion av VisionFlow?
Visionera AB stödjer vissa välgörenhetsorganisationer och erbjuder de en gratisversion av VisionFlow. Läs mer i vår kunskapsbas hur du som arbetar inom välgörenhet kan få en sådan licens.
För andra ideella/icke-vinstdrivande eller utbildningsorganisationer och liknande, ger vi generösa rabatter. Kontakta oss på sales@visionflow.com för en offert.
Kan användare ha olika moduler?
Nej, alla användare (däremot inte support users) måste betala för och använda samma moduler.
Finns det en installerad version?
Har ni behov av att drifta VisionFlow på era egna servrar så finns det ett alternativ även för er. Läs mer här.