Business support

Stödjer hela
er verksamhet

VisionFlow är ett kraftfullt system som hanterar alla typer av kunder och kontakter på ett och samma ställe i hela er organisation. Med vårt system kan ni enkelt hantera allt från stora pågående projekt till snabba ad hoc-lösningar på alla era avdelningar.

Enkelt att dela information och kunskap

Några av de viktigaste funktionerna i VisionFlow är den flexibla aktivitets- och eventhanteringen, möjligheten till massutskick via e-post, CRM och avtalshanteringen.

i

Ärenden skapas direkt i VisionFlow

Ett inkommande mail kommer direkt att skapa ett ärende i VisionFlow. Ärendena konfigueras så att den information ni tycker är viktig finns registrerat på ärendet och att ärendet hamnar hos rätt person eller team.

Anpassat efter er

VisionFlow kan enkelt anpassas till varje företags unika arbetssätt, som försäljning, HR, hantering, applikationsutveckling, drift och support.

Full koll på ärendets status och hantering

Låt era team och/eller avdelningar dela kunskap och information om kunder, offerter och serviceavtal – allt på ett och samma ställe.

Funktioner för er verksamhet

v

Live-chatt

Live-chattmodulen gör det enkelt för er att kommunicera med era slutanvändare och kunder via en online live-chatt.

Kunskapsbas

Tillåt era användare och kunder att söka i kunskapsbasen efter svar till sina frågor. Håll era interna dokument privata.

Z

SLA-hantering

Försäkra er om att ni lever upp till era service nivåer som att svara en kund inom 2 dagar, eller att lösa incidenter inom 24 timmar.

Emailintegration

Emailintegrationen ger er möjligheten att konfigurera ett projekt till att skapa ärenden och kommentarer baserat på inkommande email.

Ärendehantering

Prenumerera på händelser, tagga ärenden, byt ägare eller avdelning, kommunicera privat och med användarna – allt i samma vy.

Ärendeplanering

Sätt upp återkommande ärenden, möten, kontraktsdatum och påminnelser för att försäkra er om att inget ärende glöms bort. 

Tjänstekatalog

Sätt upp en tjänstekatalog där era kunder kan välja och vraka bland era tillgängliga produkter. Snabbt och enkelt.

Dashboard

Dashboarden är tänkt att vara startsidan, där ni får en överblick över och kan organisera era ärenden. Konfigurerbar efter era behov.

s

Incidenthantering

Hantera incidenter snabbt genom att säkerställa att rätt team tar ägandeskap av incidenten. Håll er sedan uppdaterade hur arbetet går.

n

Tillgångshantering

En kraftfull CMDB hjälper er strukturera och hålla koll på alla era produkter, tjänster, dokument och tillgångar.

w

Multi-kanalskommunikation

Ärenden i VisionFlow kan skapas från inkommande mail, sms, formulär, telefon och manuellt i systemet.

r

Problemhantering med KEDB

Håll bättre koll på era kända fel/problem. Dra enkelt ut rapporter eller använd er av ärendefiltrering.

Håll koll på ärenden genom hela kedjan

VisionFlow gör det möjligt att ha stenkoll på alla ärenden genom hela kedjan, oavsett vem eller vilken avdelning som just nu hanterar ärendet. Detta gör det även enkelt att snabbt fånga upp ärenden som stannat upp.

Följ ärenden med hjälp av en Kanban-tavla, eller en enklare listvy, allt för en bättre lägeskoll.

”[VisionFlow] greppar över hela organisationen, glömmer inte bort någonting och samordnar all verksamhet i rätt ordning”

Henrik Karlsson, Systemägare för VisionFlow på Wexnet

Läs kundberättelse

Sätt upp VisionFlow som det passar er

Andra lösningar i VisionFlow som kan vara intressanta för er

l

Ärendehantering

Hantera, organisera och kommunicera ärenden effektivt

CRM

Hantera alla kundinteraktioner på samma ställe

Support

Ett kraftfullt verktyg som stöd till hela supportkedjan

Vill ni komma igång med VisionFlow redan idag?