Effektivt affärsstöd med Business Support

Hantera alla typer av processer, ärenden, kunder och kontakter på ett och samma ställe med VisionFlow.

Stöd för hela er verksamhet

Effektivisera era affärsprocesser med stöd för administration, support och mer med vår Business Support– allt på ett ställe.

Supportcenter

Ge kunderna tillgång till lösningsartiklar och hjälpmedel för att minska supportbehov.

Telefonsupport

Skapa ärenden från mail, sms, formulär, telefon eller manuellt.

E-postsupport

Omvandla supportmeddelanden till ärenden i er helpdesk för effektivare hantering.

Supportnivåer

Med VisionFlow kan ni välja den supportnivå som passar just er organisation.

Sociala medier

Integrera era social medier för att administrera kundsamtal direkt i er helpdesk.

Chatt

Interagera med kunderna, erbjud support och vårda kundrelationerna via live chatt.

Full spårbarhet

Följ alla ärenden och kundresor från start till slut med all data samlad på ett ställe.

Multikanal support

Hanterar alla era supportfrågor på ett ställe, oavsett hur och var dialogen inleds.

Öka kundnöjdhet

Leverera snabb och personlig service som bygger lojalitet och nöjda kunder.

Vad är Business Support?

Business Support är ett kraftfullt verktyg för att hantera kundinteraktioner och stödja er verksamhet effektivt. Samla support, ärendehantering och kundkommunikation i ett system. Med en central lösning får ni både översikt och kontroll, och kan erbjuda effektiv service genom flera kanaler som e-post, telefon och live-chatt.

Effektivisera era affärsprocesser

Genom att samla alla supportärenden på ett ställe sparar ni både tid och resurser. Ni får bättre kontroll, minskar risken för missade ärenden och kan ge snabb och effektiv hjälp. Detta skapar en smidigare arbetsprocess, minimerar administrativa uppgifter och höjer kundnöjdheten genom att ni kan agera snabbt på kundens behov. 

Vi hjälper dig

VisionFlow erbjuder ett komplett Business Support-system som centraliserar er kundkommunikation. Med funktioner som ärendehantering, SLA-hantering, kunskapsbas och integrationer får ni en helhetslösning för professionell support, oavsett om ni kommunicerar via e-post, telefon eller livechatt. 

Vad är Business Support?​

Business Support är ett kraftfullt verktyg för att hantera kundinteraktioner och stödja er verksamhet effektivt. Samla support, ärendehantering och kundkommunikation i ett system. Med en central lösning får ni både översikt och kontroll, och kan erbjuda effektiv service genom flera kanaler som e-post, telefon och live-chatt.

Genom att samla alla supportärenden på ett ställe sparar ni både tid och resurser. Ni får bättre kontroll, minskar risken för missade ärenden och kan ge snabb och effektiv hjälp. Detta skapar en smidigare arbetsprocess, minimerar administrativa uppgifter och höjer kundnöjdheten genom att ni kan agera snabbt på kundens behov. 

VisionFlow erbjuder ett komplett Business Support-system som centraliserar er kundkommunikation. Med funktioner som ärendehantering, SLA-hantering, kunskapsbas och integrationer får ni en helhetslösning för professionell support, oavsett om ni kommunicerar via e-post, telefon eller livechatt. 

Hur VisionFlow kan hjälpa er

Genom att erbjuda rätt support vid rätt tidpunkt skapar ni förtroende och långvariga kundrelationer. När kunder får snabb och effektiv hjälp, oavsett om det handlar om enkla frågor eller mer komplexa ärenden, förbättras deras upplevelse av företaget avsevärt. Att vara lyhörd och proaktiv i hanteringen av supportärenden gör att kunder känner sig värderade och trygga. Denna typ av service leder inte bara till högre kundtillfredsställelse utan också till ökad lojalitet och större chans att kunder återvänder och rekommenderar er till andra.

Samla alla kundinteraktioner i ett enda system för att förbättra samarbetet och säkerställa att ingen viktig kommunikation går förlorad. Genom att centralisera all kommunikation kan ni snabbt och enkelt tilldela ärenden, följa upp och hålla koll på varje kunds behov på ett strukturerat sätt.

Hantera supportärenden effektivt genom att centralisera alla inkommande ärenden på ett ställe. Med en strukturerad och automatiserad process kan ni följa upp ärenden snabbare, säkerställa att inget missas och ge en mer effektiv service. Detta innebär kortare svarstider och nöjdare kunder.

Detaljerad information

Ha full koll på varje kund, detalj, ärende och process genom att hålla all kunddata samlad på en och samma plats.

Statistik & Insikt

Följ alla kundärenden, identifiera flaskhalsar, ta datadrivna beslut och agera snabbt för effektiv supporthantering.

Anpassade vyer

Anpassa vyerna för varje avdelning så att teamen kan fokusera på rätt ärenden och snabbt hantera relevant information.

Vad våra kunder säger

Allt som ni behöver

Anpassa ert system efter era behov och skapa en effektivare kundsupport. Välj själv vilka moduler och funktioner ni vill ha.

Live chatt

Kommunicera enkelt med era slutanvändare och kunder.

Kunskapsbas

Låt användare själva hitta svar på sina frågor, snabbt och enkelt.

SLA-hantering

Sätt upp servicenivåer och säkerställ att ni lever upp till dem.

E-postintegration

Konfigurera projekt till att skapa ärenden baserat på e-post.

Ärendehantering

Hantera och koppla samman ärenden på en och samma plats.

Ärendeplanering

Sätt upp återkommande ärenden, möten och påminnelser.

Tjänstekatalog

Låt kunder enkelt välja bland era tjänster och produkter.

Dashboard

Lägg till, uppdatera och samla all information i er dashboard.

Incidenthantering

Hantera incidenter snabbt och tilldela rätt team.

Tillgångshantering

Håll koll på produkter, tjänster och tillgångar med vårt CMDB.

Skapa ärenden

Skapa ärenden från mail, sms, formulär, telefon eller manuellt.

KEDB problemhantering

Hantera problem enkelt med rapporter och ärendefiltrering.

Vanliga frågor

Business Support är en lösning som samlar alla kundinteraktioner och supportärenden på ett och samma ställe. Det ger företag möjlighet att hantera och effektivisera kommunikationen med kunder genom flera kanaler som e-post, telefon, och livechatt.

Business Support innehåller funktioner som ärendehantering, SLA-hantering, kunskapsbas, integrationer för flera kanaler och automatiserade processer, vilket hjälper till att hantera och följa upp supportärenden på ett effektivt sätt.

Genom att centralisera och automatisera hanteringen av kundärenden sparar ni tid och resurser, förbättrar kommunikationen och ökar kundnöjdheten. Ni får bättre översikt och kan snabbare agera på kundens behov.

Supportärenden kan skapas från olika kanaler, följs upp och hanteras i systemet. Genom att samla alla ärenden på ett ställe får ni full spårbarhet och kan snabbt åtgärda kundens problem eller fråga.

Ja, VisionFlow Business Support kan anpassas för både små och stora företag inom olika branscher. Systemet är skalbart och kan växa med ert företags behov.

VisionFlow är helt anpassningsbart för att passa er organisations unika arbetsflöden. Ni kan skapa egna ärendetyper, arbetsflöden och rapporter för att effektivisera och skräddarsy supporten efter era behov.

Ja, vi levererar både molnbaserad och installerad serverversion.

Med installerad serverversion har du VisionFlow på en egen server, till exempel i ditt eget datacenter. Licensavgiften är baserad på en företagslicens, antalet användarlicenser (minst 15 användarlicenser) samt vilka moduler du behöver.

För att få en korrekt prisuppgift kontakta oss på sales@visionflow.com