Business support

Stödjer hela
er verksamhet

VisionFlow är ett kraftfullt system som hanterar alla typer av kunder och kontakter på ett och samma ställe i hela er organisation. Med vårt system kan ni enkelt hantera allt från stora pågående projekt till snabba ad hoc-lösningar på alla era avdelningar.

Vad innebär Business Support?

Supportcentret är en förenklad webbportal. De som använder supportcentret har en begränsad tillgång i VisionFlow och kommer inte åt hela ditt konto, dvs. det är ett publikt område för dina projekt i VisionFlow.

Andra namn på supportcentret är ”kontaktcenter”, ”servicecenter”, ”servicedesk” eller ”Single Point Of Contact” (SPOC). Det kan användas för att enkelt kommunicera med kunder/slutanvändare/individer. Det är särskilt användbart om det används som en helpdesk eller kundsupport/serviceorganisation, men kan också användas i projekt där du vill ha en tydlig kommunikationskanal med kunder/individer. Det innehåller en hel del funktioner som gör det enkelt för dig att erbjuda bra support till dina slutanvändare/kunder (vi kallar dessa användare ”supportanvändare” i systemet), eller att publicera information om dina projekt

VisionFlows Business Support

Kunskapsbas

VisionFlow är försett med en omfattande kunskapsbas där kunder kan hitta värdefull information.

Telefoni Support

implementera ett teletjänstcenter för att dokumentera och hantera inkomna samtal och konvertera dessa till ärenden.

Email Support

Omvandla supportmeddelanden till spårbara ärenden i er helpdesk så att ni kan hantera och lösa dem.

Support Nivåer

Med VisionFlow kan ni välja den support nivå som passar just er organisation. 

Integrationer

Integrera ditt företags Facebook-konto så att ni direkt kan administrera kundsamtal i er helpdesk.

Chatt

Interagera med kunderna, erbjud support och vårda kundrelationerna via en livechatt.

Support i olika kanaler 

Supportcetner - Business Support

Erbjud bra support till kunderna

Med VisionFlows supportcenter får ni en tydlige kommunikationskanal med kunderna. Den innehåller flera funktooner som gör det enklare för er att erbjuda bra support till kunder. 

Kanbanboard

Håll koll på varje detalj

VisionFlow gör det möjligt att ha stenkoll på alla ärenden genom hela kedjan, oavsett vem eller vilken avdelning som just nu hanterar ärendet. Detta gör det även enkelt att snabbt fånga upp ärenden som stannat upp.

Funktioner för er verksamhet

v

Live-chatt

Live-chattmodulen gör det enkelt för er att kommunicera med era slutanvändare och kunder via en online live-chatt.

Kunskapsbas

Tillåt era användare och kunder att söka i kunskapsbasen efter svar till sina frågor. Håll era interna dokument privata.

Z

SLA-hantering

Försäkra er om att ni lever upp till era service nivåer som att svara en kund inom 2 dagar, eller att lösa incidenter inom 24 timmar.

Emailintegration

Emailintegrationen ger er möjligheten att konfigurera ett projekt till att skapa ärenden och kommentarer baserat på inkommande email.

Ärendehantering

Prenumerera på händelser, tagga ärenden, byt ägare eller avdelning, kommunicera privat och med användarna – allt i samma vy.

Ärendeplanering

Sätt upp återkommande ärenden, möten, kontraktsdatum och påminnelser för att försäkra er om att inget ärende glöms bort. 

Tjänstekatalog

Sätt upp en tjänstekatalog där era kunder kan välja och vraka bland era tillgängliga produkter. Snabbt och enkelt.

Dashboard

Dashboarden är tänkt att vara startsidan, där ni får en överblick över och kan organisera era ärenden. Konfigurerbar efter era behov.

s

Incidenthantering

Hantera incidenter snabbt genom att säkerställa att rätt team tar ägandeskap av incidenten. Håll er sedan uppdaterade hur arbetet går.

n

Tillgångshantering

En kraftfull CMDB hjälper er strukturera och hålla koll på alla era produkter, tjänster, dokument och tillgångar.

w

Multi-kanalskommunikation

Ärenden i VisionFlow kan skapas från inkommande mail, sms, formulär, telefon och manuellt i systemet.

r

Problemhantering med KEDB

Håll bättre koll på era kända fel/problem. Dra enkelt ut rapporter eller använd er av ärendefiltrering.

”[VisionFlow] greppar över hela organisationen, glömmer inte bort någonting och samordnar all verksamhet i rätt ordning”

Henrik Karlsson, Systemägare för VisionFlow på Wexnet

Läs kundberättelse

Sätt upp VisionFlow som det passar er

Andra lösningar i VisionFlow som kan vara intressanta för er

l

Ärendehantering

Hantera, organisera och kommunicera ärenden effektivt

CRM

Hantera alla kundinteraktioner på samma ställe

Support

Ett kraftfullt verktyg som stöd till hela supportkedjan

Vill ni komma igång med VisionFlow redan idag?