Sälj- och kundfokus för tjänsteföretag

Skapa överblick och automatisera processer, så att ni kan fokusera på att leverera förstklassig kundupplevelse – varje gång.

Få mer tid över

Genom att samla ärenden, uppgifter och kundinformation i ett centraliserat system skapar ni bättre översikt och minskar administrativt dubbelarbete. Resultatet? Mer tid för värdeskapande aktiviteter och ökad motivation hos teamet.

Automatisera och effektivisera

Gör arbetsflöden smidigare genom att automatisera repetitiva uppgifter och säkra att rätt uppdrag hamnar hos rätt person. Ni får tydlig prioritering, enklare uppföljning och färre misstag, vilket leder till snabbare leveranser och nöjdare kunder.

Optimerad service

Med en plattform som erbjuder rapporter och realtidsinsikter kan ni ständigt mäta och optimera er service. Få koll på svarstider, ärendebelastning och kundnöjdhet, så att ni kan vidta rätt åtgärder och ta verksamheten till nästa nivå.

Utvalda moduler

Effektivisera verksamheten genom att strukturera och fördela alla aktiviteter i ett centralt ärendehanteringssystem. På så sätt undviker ni missförstånd mellan avdelningar och får full spårbarhet i varje steg. Med VisionFlow ökar ni produktiviteten, förbättrar samarbetet och får mer tid över till kärnverksamheten.

Säkerställ att all relevant information finns lättillgänglig på ett ställe. Med VisionFlows kunskapsbas kan ni snabbt sprida och dela bästa praxis, rutiner och expertkunskap i hela organisationen. Det ger teamen rätt förutsättningar att optimera sina tjänster och leverera konsekvent hög kvalitet, samtidigt som ni minskar dubbelarbete och felkällor.

Samla kundkonton och avtal i ett enda system. VisionFlow gör det enkelt att administrera både nya och befintliga kunder, vilket ökar effektiviteten och förbättrar kundservicen. Med en smidig och flexibel plattform kan ni fokusera på att utveckla affären istället för att hantera pappersarbete.

Ge kunder och slutanvändare en smidig och effektiv kontaktväg. Med anpassade formulär på er webbplats skapas automatiskt ärenden i VisionFlow, vilket ger användarna möjlighet att själva skapa, följa och uppdatera sina supportärenden. Dela nyheter, FAQs och dokument i en förenklad webportal, där ni styr exakt vad olika användare ska ha åtkomst till. På så sätt kan ni leverera snabb, relevant support och samtidigt behålla full kontroll över er information.

Vad våra kunder säger

Detta ingår alltid i VisionFlow – så ni kan komma igång direkt

Kraftfull ärendehantering

Smarta integrationer

Anpassningsbara dashboards

Mobiloptimerat arbetsflöde

Rapporter & statistik

Användarhantering & behörigheter

Avancerad sökning & API

Processtöd

Gruppkalender

Dokumenthantering

Fler funktioner och moduler

Få ut mer av VisionFlow genom att lägga till utvalda moduler och funktioner som är speciellt värdefulla för tjänsteföretag.

Rapporter & statistik

Få insikter och följ upp KPI:er.

CRM

Hantera relationer och försäljning.

CMDB

Spåra tillgångar och resurser.

Kanban board

Visualisera arbetsflöden.

Dokumenthantering

Spara, dela och hantera filer enkelt.

Service Management

Automatisera ärenden.

Signering

Digital signering av dokument.

Anpassade vyer

Anpassa systemet efter era behov.

Dynamiska chattar

Kommunikation i realtid.

Vanliga frågor

Månatliga betalningar är standard och du faktureras månadsvis i efterskott med den molnbaserade lösningen av VisionFlow. Första fakturan kommer i slutet av den månad du aktiverade ditt konto. Fakturan kommer att baseras på det maximala antalet aktiva användare i ditt konto under månaden. Detta innebär att du kan lägga till och ta bort användare på ditt konto och ha fullständig kontroll över dina månatliga kostnader.

Alla fakturor kan enkelt och säkert betalas med Visa eller Mastercard inne i systemet.

För längre faktureringsperioder såsom 6, 12 eller 24 månader sker betalningen i förskott. Vänligen meddela oss den tidsperiod som du vill betala för samt antalet användare som du vill binda upp under tidsperioden.

För 12 månader eller mer erbjuder vi också en rabatt på antalet användare som du binder upp och förskottsbetalar för. Om antalet användare i ditt konto senare överstiger antalet användare som du har betalt för, kommer du att debitera det normala priset för dessa användare. Detta justeras på nästkommande faktura. Du kan justera antalet användare som du i förväg betalar för efter varje faktureringsperiod.

Användarvillkor för den molnbaserade versionen av VisionFlow.

Nej, alla användare (däremot inte support users, se fråga nedan) måste betala för och använda samma moduler.

Ja, VisionFlow finns för närvarande på engelska, svenska, tyska, franska, spanska, norska, tjeckiska, ryska, polska, danska och nederländska. Kontakta oss om du är intresserad av något annat språk!

Ja, vi levererar både molnbaserad och installerad serverversion.

Med installerad serverversion har du VisionFlow på en egen server, till exempel i ditt eget datacenter. Licensavgiften är baserad på en företagslicens, antalet användarlicenser (minst 15 användarlicenser) samt vilka moduler du behöver.

För att få en korrekt prisuppgift kontakta oss på sales@visionflow.com

Ja, VisionFlow finns för närvarande på engelska, svenska, tyska, franska, spanska, norska, tjeckiska, ryska, polska, danska och nederländska.

Kontakta oss om du är intresserad av något annat språk.

Nej, alla användare av typen ”Support users” kan använda supportcentret gratis.

Ett supportcenter är en förenklad webbportal som du kan använda för att kommunicera med personer som inte har tillgång till hela kontot. Tex för klienter, kunder eller slutanvändare som inte behöver en egen användarlicens.

Visionera AB stödjer vissa välgörenhetsorganisationer och erbjuder de en gratisversion av VisionFlow. Läs mer i vår kunskapsbas hur du som arbetar inom välgörenhet kan få en sådan licens.

För andra ideella/icke-vinstdrivande eller utbildningsorganisationer och liknande, ger vi generösa rabatter. Kontakta oss på sales@visionflow.com för en offert.