Sälj- och kundfokus för tjänsteföretag
Skapa överblick och automatisera processer, så att ni kan fokusera på att leverera förstklassig kundupplevelse – varje gång.

Få mer tid över
Genom att samla ärenden, uppgifter och kundinformation i ett centraliserat system skapar ni bättre översikt och minskar administrativt dubbelarbete. Resultatet? Mer tid för värdeskapande aktiviteter och ökad motivation hos teamet.
Automatisera och effektivisera
Gör arbetsflöden smidigare genom att automatisera repetitiva uppgifter och säkra att rätt uppdrag hamnar hos rätt person. Ni får tydlig prioritering, enklare uppföljning och färre misstag, vilket leder till snabbare leveranser och nöjdare kunder.
Optimerad service
Med en plattform som erbjuder rapporter och realtidsinsikter kan ni ständigt mäta och optimera er service. Få koll på svarstider, ärendebelastning och kundnöjdhet, så att ni kan vidta rätt åtgärder och ta verksamheten till nästa nivå.
Utvalda moduler
Effektivisera verksamheten genom att strukturera och fördela alla aktiviteter i ett centralt ärendehanteringssystem. På så sätt undviker ni missförstånd mellan avdelningar och får full spårbarhet i varje steg. Med VisionFlow ökar ni produktiviteten, förbättrar samarbetet och får mer tid över till kärnverksamheten.

Säkerställ att all relevant information finns lättillgänglig på ett ställe. Med VisionFlows kunskapsbas kan ni snabbt sprida och dela bästa praxis, rutiner och expertkunskap i hela organisationen. Det ger teamen rätt förutsättningar att optimera sina tjänster och leverera konsekvent hög kvalitet, samtidigt som ni minskar dubbelarbete och felkällor.

Samla kundkonton och avtal i ett enda system. VisionFlow gör det enkelt att administrera både nya och befintliga kunder, vilket ökar effektiviteten och förbättrar kundservicen. Med en smidig och flexibel plattform kan ni fokusera på att utveckla affären istället för att hantera pappersarbete.

Ge kunder och slutanvändare en smidig och effektiv kontaktväg. Med anpassade formulär på er webbplats skapas automatiskt ärenden i VisionFlow, vilket ger användarna möjlighet att själva skapa, följa och uppdatera sina supportärenden. Dela nyheter, FAQs och dokument i en förenklad webportal, där ni styr exakt vad olika användare ska ha åtkomst till. På så sätt kan ni leverera snabb, relevant support och samtidigt behålla full kontroll över er information.

Vad våra kunder säger




Detta ingår alltid i VisionFlow – så ni kan komma igång direkt
Kraftfull ärendehantering
Smarta integrationer
Anpassningsbara dashboards
Mobiloptimerat arbetsflöde
Rapporter & statistik
Användarhantering & behörigheter
Avancerad sökning & API
Processtöd
Gruppkalender
Dokumenthantering
Fler funktioner och moduler
Få ut mer av VisionFlow genom att lägga till utvalda moduler och funktioner som är speciellt värdefulla för tjänsteföretag.
Rapporter & statistik
Få insikter och följ upp KPI:er.
CRM
Hantera relationer och försäljning.
CMDB
Spåra tillgångar och resurser.
Kanban board
Visualisera arbetsflöden.
Dokumenthantering
Spara, dela och hantera filer enkelt.
Service Management
Automatisera ärenden.
Signering
Digital signering av dokument.
Anpassade vyer
Anpassa systemet efter era behov.
Dynamiska chattar
Kommunikation i realtid.