VisionFlow för
Fastighetsbranschen
VisionFlow – ett system, obegränsade möjligheter.
Utvalda moduler och funktioner för fastighetsbranchen
VisionFlow är en heltäckande lösning för fastighetsbranschen, med moduler som effektivt hanterar olika delar av ärenden, aktiviteter, projekt och arbetsflöden. VisionFlow är mångsidigt och anpassningsbart för att möta de specifika behoven inom fastighetsbranschen. Oavsett om ni behöver hantera kunder, leverantörer, tillgångar,fastigheter, objekt, optimera kundsupporten eller visualisera projekt är VisionFlow den ultimata plattformen för er.
I fastighetsbranschen är en effektiv kundservice avgörande, och med VisionFlow får ni den integrerade ärendehantering som lyfter servicen till nya nivåer. Vi förenklar inte bara den interna arbetsfördelningen utan erbjuder även ett externt stöd. Med VisionFlow får ni inte bara modulerna och funktionerna för att hantera alla typer av ärenden, utan också en plattform för att optimera och effektivisera arbetsprocesserna. VisionFlow underlättar inte bara den interna arbetsfördelningen utan hjälper er också att ta hand om era ärenden. Genom att skapa en tät dialog med full spårbarhet från det ursprungliga ärendet och under varje moment i ärendeprocessen säkerställer VisionFlow en hög kundnöjdhet. Med våra funktioner och moduler för att hantera arbetsordrar kan ni planera och hantera alla arbetsuppgifter på ett effektivt sätt.
Med VisionFlows CMDB modul optimerar ni er verksamhet fullt ut. Med möjlighet att övervaka anläggningar, fastigheter, produkter och tjänster på ett centraliserat sätt skapar ni en effektiv och strukturerad arbetsmiljö. För fastighetsbolag är det avgörande att ha kontroll över alla sina tillgångar. VisionFlow CMDB ger er möjlighet att följa upp och hantera samtliga av dessa resurser och enkelt koppla samtliga objekt till ärenden och ansvariga personer. Detta skapar en strukturerad och effektiv hantering av verksamheten. Med kundtjänst via ärendehantering hjälper VisionFlow er att fördela arbetet internt samtidigt som ni kan ge bästa möjliga support internt som externt. Med hjälp av en tät dialog och full spårbarhet från första kontakt till avslutat ärende så kan ni vara säkra på en hög kundnöjdhet. Genom att planera och organisera arbetet smidigt med hjälp av VisionFlows arbetsorder, så kan ni effektivisera och skräddarsy era interna och externa processer.
Skapa en gemensam dashboard för att visualisera alla ärenden och aktiviteter för att få en snabb överblick av hur arbetet fortgår. Avgör själv vad för data som är viktig för just er att ha med på dashboarden och arbeta med. Alla användare har även en personlig dashboard där de kan få en mer specifik överblick över deras eget arbete och vilka ärenden de har fått tilldelade. Våra dashboards är anpassningsbara med drag and drop widgets. All information som finns i systemet går att visualisera i dashboards, och man bestämmer själv vad för information man vill ha, samt hur den ska presenteras. Det går att skapa ett flertal olika dashboards som visar olika områden, avdelningar aktiviteter – helt beroende på vilken behörighet man själv har i systemet. Med VisionFlows kartfunktion har ni möjlighet att se era ärenden utplacerade på en karta för en mer effektivt arbetsprocess.
Fler moduler och funktioner
Inom fastighetsbranschen är det viktigt att ha ett antal funktioner som kan hjälpa till att hantera olika projekt, produkter och kundrelationer på ett effektivt sätt. Här är några funktioner och moduler som är särskilt relevanta:
Alltid med VisionFlow
Processtöd
Dashboards
Ärendehantering
Mobilversion
Rapporter och statistik
Integrationer
Gruppkalender
Dokumenthantering
Vill ni komma igång med VisionFlow redan idag?